Skip to main content

World Travel Show 2018 za nami

Drodzy goście.

Przez ostatnie trzy dni na World Travel Show spotkaliśmy całe mnóstwo ciekawych osób, które kochają podróże, wiele osób, które chciałyby spróbować podróżować i sporo osób, które z ogromnym zaciekawieniem pytało nas „co sprzedajemy?”🙂

Nic nie sprzedawaliśmy… poza ideą, że podróżować może każdy bo naprawdę w to wierzymy! Wiemy od czego zaczynaliśmy i pamiętamy o tym. Mówiliśmy o nas podczas prezentacji i później wiele, wiele razy w rozmowach z naszymi cudownymi gośćmi. Niektórzy z nich przyjechali aby specjalnie z nami się spotkać! Niesamowite. Napracowaliśmy się bardzo…ale było warto.

Podczas tych kilku dni:

1. Dowiedzieliśmy się, że możemy być inspiracją dla innych. Fajnie ale i odpowiedzialnie. Będziemy się starać trzymać poziom.

2. Dostaliśmy nagrodę za Debiut Targowy WTS 2018. 👍 To dla nas bardzo ważne. To już zawsze będzie nasza pierwsza nagroda.

3. Spotkaliśmy blogerów, których zna cała Polska. Wiemy dlaczego – są po prostu niezwykle profesjonalni i robią rzeczy wielkie, a kolejki po autografy nie mają końca bo inspirują tysiące ludzi. Ale dla nas to po prostu fajni ludzie. Otwarci i bardzo kontaktowi. Poznaliśmy Karola i Olę z Busem Przez Świat – Bus Around The World a to od nich po cichu uczymy się szukać wyrazu swojej podróżniczej tożsamości. Jeszcze długa droga przed nami ale Karol i Ola pozostali całkiem normalni po mimo wielkiego sukcesu. To dobrze rokuje dla nas😀

4. Mieliśmy szansę pokazać naszym sponsorom, że ten projekt się rozwija…, że jesteśmy „z krwi i kości” i dumnie jedziemy razem dookoła świata. Zależy nam aby widzieli w tym projekcie i w nas samych ludzi z pasją…bo to prawda. Niektórzy nas odwiedzili i gadało się świetnie!

5. Mogliśmy znów spotkać się z naszymi rodzinami. Nas jest naprawdę dużo i rzadko jest tak, że możemy się widzieć w takim szerokim gronie. Te biegające w koło dzieciaki to cały smak życia 😄

Nasze drugie połowy dają nam ogromne wsparcie od początku projektu drivenfar i to dzięki nim takie pomysły jak targi mogą być dowiezione 👏👏👏👏

…ale ponad wszystko cenimy sobie naszych odwiedzających, którzy wzięli udział w konkursie bo to oznacza, że naprawdę chcieli z nami pojechać na wyprawę! Wow! Bardzo to szanujemy. Mogło wygrać 6 osób ale każdą propozycję traktujemy jako wyraz akceptacji i szacunku dla tego co robimy. Będziemy z tego czerpać jeszcze długo. Dzięki.

Dziękujemy wszystkim, ktorzy widzą w nas coś wartego uwagi i tym, ktorzy w nas wierzą i bierzemy sie za dalszą robotę. Nie przestajemy być zwykli i zabieramy się za organizację wyjazdu na antypody na Canning Stock Route ☀️
Może gdzieś kiedyś znów będziemy mieli szansę to opowiedzieć…

Do zobaczenia!

Szymon, Łazar, Rajek, Królik, Wytryk, Wojtek, Misiek, Tomek, Grześ.

A tak Was zapraszaliśmy przed targami:

Serdecznie wszystkich zapraszamy na World Travel Show, w których mamy zaszczyt uczestniczyć. Przyjdź do naszego obozu!

Poznaj nasz projekt i dołącz do naszych fanów w social mediach. Wypełnimy wspólnie kupon, który weźmie udział w losowaniu jednej z sześciu nagród, w niedzielę 21.10.2018.

Do wygrania 6 miejsc na Weekendową Wyprawę Marzeń z naszym udziałem.

Zwycięzców zabierzemy w sobotę 08.12.2018 o 10.00 z centrum Warszawy i wspólnie pojedziemy około 100 km na dwa dni leśnej tułaczki naszymi autami, którymi aktualnie podróżujemy po świecie. W planach mamy naukę jazdy w terenie, przeprawy, używanie najazdów, wyciągarki, pasów, lin, taśm i kinetyków. W międzyczasie wymyślimy coś na obiad, a wieczorem kolacja z ogniskiem i spanie oczywiście w namiotach na dachu. Mamy nadzieję, że będzie już śnieg i mróz ale nie przejmuj się, damy radę! W niedzielę jazda po roadbooku po drogach leśnych i szutrowych, elementy przeprawy i powrót do centrum Warszawy na godz. 18.00. Takie ABC offroadowe w zimowej scenerii i surowych warunkach.

Nie musisz nic potrafić, wystarczy, żebyś chciał lub chciała spróbować! Na koniec dostaniesz też od nas kilka niesamowitych fotek jak jesteś w akcji.

Najdzielniejszy uczestnik czy uczestniczka dostanie od nas swoje miejsce na opublikowanie artykułu opisującego tą przygodę na naszym blogu…a to zostanie już w sieci na zawsze…

szczegóły konkursu dostępne w „regulaminie konkursu” do pobrania.